Psykologi

Hej, hej och förlåt för dålig uppdatering. Har haft lite att stå i och har inte så mycket tid att blogga. I måndags började jag läsa psykologi som enskild kurs på Linnéuniversitetet. Det är en hel del att plugga och jag ska snart i väg på en gruppövning då vi ska plocka isär en hjärna (ingen riktig) och tala om de psykologiska perspektiven.
Så här ser det ut framför mig just nu

Jag varvar kaffe med vitaminvatten med extra mycket fokus..

Det är tegelstenen och jag som gäller nuförtiden..


Kommentarer
jessica

Spännande! Synd att vi inte är lite närmare varann. Skulle behöva en pluggkompis som sparkar mig i röven just nu :) Puss!

2012-01-19 @ 19:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0