Filmkväll

Har nu varit hemma i München i två dagar och det känns som om min kropp strejkar helt och hållet. Har bland annat lyckas dra på mig småkrämpor som ryggskott, en dum jävla cysta (som envisas med att komma tillbaka och alltid ger mig de sjukaste magsmärtorna) och en rejäl migränattack. Ja,  jag råkar tycka lite synd om mig själv i detta nu. Men det är okej ibland.
Släpade i alla fall ner mitt trötta arsle till stan för att träffa Jessica och Lisa så det blev trots allt en mysig ledig tisdag.

Nu tänkte jag runda av kvällen med lite film-mys. Nyckeln till frihet är tydligen en film man ska ha sett och det har jag ännu inte gjort, så det är väl på tiden.



Ha en trevlig tisdagkväll mina vänner


Kommentarer
jessica

NyckLEn Ullis, på allvar? Nu har du nog varit i smålands skogar för länge tror jag allt :)

Vi kollar också på film. Jag hoppas du känner dig lite bättre snart. Och gå för bövelen till doktorn om magvärken är kvar imorn! Ha en mysig kväll! Puss

2011-03-08 @ 21:50:07
Ullis

Shit Jessica vad jag var tvungen att skratta när jag insett att jag skrivit fel(men nu är det rättat). Om du bara visste hur många gånger jag har rättat mina föräldrar de senaste två veckorna. Hahaha, ja jag har nog vart för länge i Småland, tur att jag är tillbaka, va? :-)

2011-03-08 @ 23:46:03
jessica

Hahaha, ja verkligen tur! Såna här språkfel är ju bara inte okej :)

2011-03-09 @ 17:21:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0