London

Nu har jag varit hemma i snart en vecka och känner hur energireserverna så sakta fylls på igen. Jag har mest bara umgåtts med familjen och tagit det lugnt men ett besök i Ullared med systrarna lyckades jag också klämma in. Nu tänkte jag visa er bilderna från Londonresan. Tyvärr blev stackars Sandra kräksjuk den första natten och vi fick således ta det väldigt lugnt. Men första kvällen var mycket trevlig och såg ut ungefär så här:

Vi flög till Stansted och tog oss med tåget in till London

En förväntansfull Sandra

Jag ser lite trött ut men var nog mest shoppingsugen

Efter att ha checkat in på hotellet gav oss av till Oxford Street för att shoppa och kolla på juldekorationerna




Vi gick till Primark först och handlade en hel del kläder. Där var allt så billigt att vi inte kunde handla någon annanstans eftersom allt verkade så dyrt efter det.

Efter att affärerna hade stängt kl 21 så gick vi in på en pub för att ta något att äta.


Där drack vi Rekorderlig Cider och delade en tallrik nachos.. sen började vi bli trötta, särskilt Sandra blev väldigt trött och det var som om luften hade gått ur henne. Efter en kort resa med tunnelbanan hem till hotellet och efter att ha provat våra inhandlade kläder så började Sandra att må illa och det blev inte mycket sömn den natten...


Kommentarer
Spike

London är förjäkla fint runt Jul. =)

2011-12-21 @ 02:27:25
URL: http://djspike.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0