London 3

Efter att Sandra hade gått hem till hotellet för att vila så fortsatte jag själv.
Det fick bli Piccadilly Circus



Där kikade jag in på ett museum..

Världens längsta man, kanske?


Det var inget för mig så jag gick längs Regent Street istället..



..och gick in på Hamleys som är en av världens största leksaksaffärer

Det måste vara himmelriket för ett barn

Jag fortsatte på Regent Street och  lyssnade på gatumusikanter..

..av olika slag. Sedan gick jag bort mot Oxford Street och det blev lite mer shopping för min del..

..innan jag tog mig bort till hotellet. Sen blev det en lugn kväll framför TV:n.

Nästa morgon gick vi upp ganska tidigt och packade våra väskor. Sen gick vi bort till Queensway Station och fortsatte sedan med tuben och med tåget till Stansted. Så, det var vår weekend i London!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0