Födelsedagsfirande i efterskott

Både jag och Camilla har fyllt år nyligen så vi tänkte att det skulle firas lite. Och eftersom flera i gänget har varit bortresta och upptagna de senaste veckorna så har vi inte fått ihop det förrens nu. Så i går träffade jag mina fina tjejer (och Sebastian) på en trevlig italiensk restaurang i Schwabing. Vi åt gott och pratade en massa och hade det allmänt trevligt. Jag fick ett superfint armband från Thomas Sabo. Camilla fick presentkort på en ansiktsbehandling.

Eftersom jag skulle gå upp tidigt idag så hade jag bestämt att jag skulle vara duktig och inte gå ut igår. Men det sket sig för jag var på topp och var jättesugen på att dansa så jag, Angelica, Sebastian, Sandra och Gollum (Sandras ännu ofödda bebbe) drog till Paradiso och dansade. Där träffade vi även lite annat folk vi kände och Sandras (numera) man Jonas anslöt sig. Jag glömde typiskt nog kameran hemma igår så det blev inga bilder...

Men här är mitt fina armband som jag fick:


Den lilla asken är nästan lika fin som smycket



 
Man kan köpa till berlocker och fästa det i armbandet

Tack tjejer för en härlig kväll!


Kommentarer
jessica

Jättefint! Nu är vi armbandspartners :) Vad kul att ni hade en härlig kväll! Jag önskar att jag hade kunnat vara med. Jag saknar ju er tjejer! Puss och kram

2010-04-18 @ 18:34:03
Mini

Ni kan ju inte kalla ungen för Gollum!!!!!!!!

2010-04-18 @ 23:18:39
URL: http://einsteina.blogg.se/
kickan34

filmen med dubbelbröllopet va kul.. min humor ;)

2010-04-23 @ 02:56:50
URL: http://kickan34.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0