Varför är det bara söndag en dag i veckan?

Jag har verkligen haft en underbar söndag. Sov till 11, åt choklad till frukost, sen har jag bara läst, pratat i telefon, kollat på True Blood, beställt hem sushi (som jag har varit sugen på i en månad men ändå inte ätit förrens i dag..) och målat..





Igår hade jag en stressig dag på jobbet så jag blev så glad när Tess bjöd hem mig på tacos på kvällen. Vi vinade lite och skulle sen dra ut, men allt blev ganska sent och eftersom det är Alla Helgons dag och vi befinner oss i katolska Bayern så var det dansförbud på de flesta klubbarna och överallt spelades bara ballader. Men vi gick kort till Brenner och sen tog vi en öl på Sausalitos innan det var läggdags.

Nu är det snart läggdags igen och imorogn är det redan måndag och början på en ny vecka. Varför är det bara söndag en dag i veckan?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0