Tisdag

Hej på er! Dåligt bloggande jag vet.. Men jag har bara tagit det lugnt ett par dagar nu. Var ledig i går och gjorde absolut ingenting vettigt. Kollade på True Blood och åt sushi. Ska snart till jobbet, är i studion i Glockenbach idag och imorgon och det ska bli kul att träffa de tjejerna där.

Vad gjorde jag i helgen då? I lördags var det jobb som vanligt men efter det hade jag Tess på besök och sen gick vi till en bar här i närheten och tog en cocktail. Söndagen tillbringades i sängen.. En liten update!

Jag lyssnar på julmusik för fullt nu och försöker komma i stämning. Kollade i kalendern innan och upptäckte att det bara är tre veckor till första advent...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0