Sushi cravings

I går efter jobbet drog jag hem till Tessi för lite lördagsmys. Jag var som vanligt sjukt sugen på sushi så det fick det bli. Jag undrar om jag snart måste börja oroa mig för mina sjuka sushi cravings..? De kommer när jag minst anar det och jagkänner att jag bara måste ha sushi NU! Nåväl, jag hoppas att jag stillade begäret något igår.



Efter sushi orgien kollade vi på två filmer - Crossing Over med Harrison Ford och The Stepford Wives med Nicole Kidman.Sen blev det sängen för min del, var grymt trött igår. Men innan dess hann jag gå vilse från Tess hem till mig. Det är gångavstånd men jag tar alltid tåget en station, men igår kände jag för en promenad. Smart av mig att gå hem klockan halv ett en lördgasnatt. Man stöter på så sjuka människor ibland, jag låtsades prata i telefon hela vägen hem och lyckades på så vis att gå vilse (egentligen är det bara att följa vägen, svänga en gång till höger och en gång till vänster sen är jag hemma...) Jag var tacksam när jag väl kom hem och kunde slänga mig i sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0