Ledig måndag

God morgon!

Jag somnade sent igår för jag skulle kolla på serien Morden på svtPlay. Jag började kolla och tyckte den var jättebra och spännande så jag kunde inte stänga av förrens jag hade sett alla fyra avsnitten som låg ute på nätet. Tror jag släckte lampan vid tre.. Så blev jag väckt av Millan och Enzo i morse som var pratsugna. I dag blir det nog en tur på stan om jag orkar och sen ska jag träffa Tess på en julmarknad och dricka lite mer Glühwein. I kväll blir det New Moon på bio.

Jag försöker verkligen komma i julstämning men det är lite svårt när det är 15 grader och solsken. Jag skulle faktiskt vilja ha lite snö nu.


Bild tagen hemma förra vintern.


Kommentarer
Mini

Va? Hade vi snö hemma förra vintern? Kommer jag knappt ihåg.. Menmen.

Fint var det iallafall =)

Ha så mysigt på bion! Puss

2009-11-30 @ 20:42:24
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0