Kejsarsnitt

I dag var jag äntligen hos frisören. Håret var så otroligt risigt och utväxten var inte att leka med. Jag har snart bott i Tyskland i fyra år men var faktiskt första gången hos en frisör i München i dag. Jag har alltid åkt hem till Sverige ofta med ganska jämna mellanrum innan så då har jag passat på att gå till frissan då. Men idag förlorade jag min tyska frisör-oskuld till en jätteduktig frisör på salong Kaiserschnitt (Kejsarsnitt på svenska) på Zeppelinstrasse. Det tog tre timmar att få bukt på mitt hår, men det var det värt. Kan varmt rekomendera salongen för er münchenbor.

Så här ser jag ut nu:









Kommentarer
Mini

Wow vilket Hollywoodsvall! Och med dina "nya" ögonfransar blir det ju kanoners! Supersnyggt =)

PUSS

2009-11-04 @ 20:54:01
URL: http://einsteina.blogg.se/
jessica

supersnyggt gumman!! du ar ju helt oemotstandlig. puss puss saknar dig

2009-11-05 @ 13:40:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0