Dagens

Tog en lång sovmorgon, drack kaffe i sängen, gav grannarna och ekorren på min balkong en gratis show där jag spelade luftgitarr i adamskostymen till 30 seconds to Mars - Kings and Queens (ja ni kan ju tänka er vilken syn det måste ha varit, ekorren kommer nog aldrig tillbaka mer..), kollade på film, försökte hitta mig själv, lyssnade på Johnny Cash, gick en lång promenad, tände lite ljus, kollade igenom gamla modemagasin, satte på julmusik.

Här är jag nu och funderar på om jag ska ta ett bad..



Kommentarer
Peter

Själv ska jag ta ett fotbad o måla mina tånaglar röda!

2009-11-22 @ 19:53:27
Mini

Du är så söt bebi.

Puss

2009-11-23 @ 10:50:16
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0