Marsipan

Sitter och mumsar på ett marsipanägg som jag fick i födelsedagspresent (ehh..jodå!) av min ukrainske väninna Snischana igår. Fy fan, marsipan är inte så gott alltså.. men jag ville ha nåt sött till kaffet..usch men nu mår jag illa.

Det är alltid lika trevligt med torsdagar tycker jag, då är helgen så nära att man nästan kan ta på den. Dessutom är det ju Heidi time, även idag blir det Jessica som är värdinna. Hon har störst TV helt enkelt! En annan sak med torsdagar är att vi har bl a dermatologi, där brukar vi nästan alltid får se mycket trevliga och mysiga (ironiskt) bilder på olika hudsjukdomar, ofta väldigt extrema fall. Så även idag...Behöver jag tillägga att hungerkänslorna och aptiten som normalt brukar infinna sig vid lunchtid, för det mesta uteblir..det enda jag kan tänka på när jag går hem från skolan är blodiga, variga, sönderkliade exem och vårtor på ställen jag helst inte vill nämna här. Spagetti Bolognese någon? Nä, jag tar lite marsipan istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0