Ulrika filosoferar om sömn

Oj, oj, oj vad jag är trött. Heeeelt obeskrivligt. Pratade med Tess och Angelica på väg hem från Jessica igår om sömnvanor. Jag vet att optimalt är att sova 8 timmar per natt, men vem gör det egentligen? Kom fram till att jag nog sover högst 6 timmar. Men jag får väl skylla mig själv när jag går upp så tidigt att jag har 1,5 timma på mig varje morgon innan jag måste dra hemifrån. Hade lugnt kunnat sova en halvtimma längre ju. Det är bara det att jag hatar att stressa på morgonen, så jag utnyttjar hellre den halvtimman åt att apatisk sitta med min kaffemugg i handen och stirrar ut i luften med tom blick. Ok, nu lät det nästan lite onödigt faktiskt.
Ja,ja jag hade nog behövt sova den där halvtimman i morse för nu sitter jag här apatisk med kaffemuggen i handen och stirrar ut i luften med tom blick, som vanligt. Naturligtvis vet jag inte vad jag ska klä på mig och om en timma bär det av mot Tirol...suck, jag blir så trött på mig själv ibland...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0