Skönt med fredag

Jag njuter av en härlig fredags-eftermiddag hemma. Har ätit lite och pratat med pappa i telefon. I skolan hade vi en firma hos oss som presenterade sina produkter med sidenproteiner. Vi fick prova rengöring, ampull och fleece-mask för ansiktet. Allt var mycket angenämt och huden strålade verkligen efteråt. Nu tänkte fortsätta min eftermiddag med temat: motion. Vad göra? Yoga inne eller jogga ute? Vädret är inget att hurra för direkt, lutar åt inne-aktivitet faktiskt.

I tisdags köpte jag en lärobok som är för min utbildning till kosmetikerin. Boken tar upp alla ämnen vi har och är som en förberedelse för våra slutprov i sommar. Allt är uppbyggt med frågor och svar. Tyckte den var väldigt bra. Från och med nu tänkte jag göra några frågor per dag. Tiden för slutproven kommer fortare än man tror.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0