Nedräkningen har börjat

Sista veckan innan lovet. Två veckor påsklov, vilken lyx! Det är verkligen efterlängtat. Något annat som är efterlängtat är det besök jag väntar på söndag eftermiddag, då får jag verkligen fin-främmande i form av världens bästa Mini, mamma, pappa, mormor och morfar. Det kan ju inte bli bättre.

Jag luktar för övrigt te idag. Vi hade nämligen Kräuterstämpel-massage i skolan idag. Det innebär att man lägger torkade örter i en bit tyg och binder om med snöre. Sen dränker man dem i hett vatten (därav te-effekten) sen använder man dem när man masserar, typ stämplar på kroppen. Det skulle vara avkopplande och behagligt men jag tyckte mest det blev kallt av de blöta "örtstämplarna" och efteråt kände jag mig lite som en tepåse..



"a tea bag situation"


Kommentarer
Mini

"Just breathe with your nose, darling"

HAHAHAHA.

P.S var det du som ringde i förmiddags? Jag var i duschen och hade bajs-bråttom till jobbet. Sorry! Vi kan höras ikväll eller imorgon =)

Puss

2009-03-30 @ 15:34:47
URL: http://einsteina.blogg.se/
Ullis

Hahaha, det var EXAKT den kommentaren jag förväntade mig av dig Mini! Det var tyvärr inte den sortens tea bag situation jag hade idag, hahaha.



Nej, jag har inte ringt idag, men jag tänkte ringa dig ikväll när du har slutat. Puss

2009-03-30 @ 16:35:26
URL: http://ulrikarasmark.blogg.se/
kaaaaaa

hum..de lät mest konstigt. O va de tydligen också.



Värt med andra ord...haha

2009-03-30 @ 16:54:09
URL: http://karismas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0