En helt okej tisdag

Har just sagt hej då till Jessica som har hållt mig sällskap ikväll. Vi käkade lite och kollade på klipp från den kungliga förlovningen på SVT Play, hur kul som helst!
Bara teori i skolan idag, men det var helt okej och tiden gick ganska fort. Efter skolan fikade jag med Magdalena från min klass, det var trevligt och när jag kom hem gick jag en powerwalk för att rensa min skalle lite. Det funkade ju sådär kan man väl säga..

Vet inte om jag kommer kunna somna inatt, känner mig totalt uppskruvad och uppe i varv, shit! Ett är säkert: Jag måste hålla mig upptagen denna veckan, väldigt upptagen...


Kommentarer
Brödrafolkens väl

jag har en fredagsaktivitet åt dig iaf: utgång! de andra verkar ocksa vara sugna. glöm inte putsa tvrutan till imorn =)

2009-03-04 @ 10:20:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0