Dagen efter kvällen före

Starkbierfest igår på Nockherberg. Kameran fick följa med men alla bilder blev verkligen skitdåliga. Här var de två som var minst dåliga.



Hanna, Angelica och jag

Jag sitter egentligen på denhär sidan bordet och måste således sträcka mig för att komma med i bild, därav den konstiga rynkan på min hals.



Och så en obligatorisk toalettbild.

Det är verkligen farligt med Starkbier kan jag tala om, men det är nog också det enda jag kan tala om från gårdagen..


Kul för mig att jag har prov i morgon och måste plugga, verkligen, jättekul...not


Kommentarer
jessica

jaha sa du lever idag. skönt att veta =) ser ju riktig trevligt ut det där! jag hade sa gärna vart med!! provet kommer nog ga bra anda ullis. pa nat vis löser sig det alltid! just nu är jag ocksa ganska odiciplinerad med pluggandet. jag har en hel del andra viktiga saker för mig. typ som att läsa din blogg. har du valt den lycklige indiern till pa onsdag?



ps. vad bra att du klargjorde det där med rynkan. satt precis och undrade var den kom ifran ;)

puss

2009-03-23 @ 14:49:34
Mini

Ja, Jessica jag undrade också över rynkan. Det var det första jag såg när jag kollade på bilden. Att det var tre söta tjejer syntes inte alls när den där enorma rynkan överskuggade hela bilden.



SKÄRPNING SYRRAN DU ÄR INTE GAMMAL!!!!!!!!!



(puss)

2009-03-23 @ 15:07:16
URL: http://einsteina.blogg.se/
Mini

PS. Schysst att du fick in ett "således", pluspoäng för det!

2009-03-23 @ 15:10:34
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0