Söndag

Hej på er!

Söndag och nästan lunch-tid. Sitter framför datorn och äter en avokado - tror det kommer börja växa avokado ur mina öron snart. Jag har en massa saker att göra idag och jag är så glad att jag kom hem tidigt igår. Jag hade myror i brallan och övertalade Jessica att följa med mig ut. Så jag åkte först hem till henne. Ett par glas vin senare skulle vi ge oss iväg. Väl nere på stan kunde vi inte längre ignorera de tecken vi hade fått sända till oss under kvällen (bla. en glömd vinflaska och mina skor som går sönder) med ett klart meddelande - GÅ HEM! Det var helt enkelt inte vår kväll igår. Så det blev en burgare och sen sängen.

Känner mig lagom utvilad idag men myrorna är fortfarande kvar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0