Packning

God morgon mina söta vänner! Hoppas ni har fått er en god natts sömn! Det fick inte jag, tyvärr. Har vridit och vänt på mig hela natten, när jag till slut lyckades somna så vaknade jag igen av att det var morgon och någon bestämt sig för att borra lite i väggarna. Men så är det ibland. Resfeber? Moi?
 
I dag står packning på dagordningen, men det är lite annat som ska fixas innan dess. Flyger gaska sent så jag har hela dagen på mig. Men jag känner mig själv...Det brukar vanligtvis vara såhär: "Vad skönt", tänker jag,"jag har ju hela dagen på mig, ingen stress. Lalalalala.." Så jag tar det lugnt och gör allting väldigt långsamt och helt utan stress. För att efter ett tag kolla på klockan och upptäcka att hela dagen visst redan har gått. Då får jag helt plötsligt stressa så att hjärtat börjar slå så hårt att jag tror det ska explodera och flyga ut genom öronen. Att jag aldrig lär mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0