På språng

Har varit på språng hela dagen, nu sitter jag hemma och pustar ut efter allt flängande idag. I skolan hade vi anatomi och kemi. Efter det skulle jag på ett möte men åkte hem innan dess för att slänga i mig lite mat. Efter mötet åkte jag hem en kort stund  för att byta om och sen var jag på en underbar fotoutställning på Münchener Stadtmuseum. Utställningen heter Nude Visions och är en samling nakenfotografier. Bilderna var helt underbara... jag  har aldrig sett så mycket naken hud på en och samma dag förut.. Kan rekommenderas.

Nu är jag helt slut efter den här varma dagen och tänkte mest sitta inne och plugga på det som behövs. Min lägenhet är som en bastu, för solen har stått på hela dagen. Det hade inte varit fel med en glass...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0