Onsdag eftermiddag

Sitter ute på balkongen i det underbara solskenet och försöker plugga lite. Ansiktsmuskler och medicinsk fotvård.

I dag hade vi modellpraxis igen, jag gjorde ansiktsbehandling på en jättegullig dam. Hon blev så förtjust när jag sa att jag kom från Sverige. Hon berättade att hon brukar läsa så mycket deckare skrivna av svenska författare. Så vi satt och diskuterade Wallander och Beck och Stieg Larsson under hela behandlingen så jag kom helt av mig i ansiktsmassagen. Men det gjorde inget, det är så kul när man får trevliga kunder!

Vädret är ju som sagt helt underbart idag, jag hoppas att det håller i sig till helgen. Då blir det antagligen lite midsommar-firande i Englischer Garten. Skulle ju visst svänga ihop ett gäng köttbullar tills dess..

Nåväl, lite mer plugg nu, sen har jag hittat en försökskanin som ska få sig en massage ikväll!  Strax iväg alltså!

Tjingeling!


Kommentarer
jessica

jag gillar den nya designen! jag ställer ocksa gärna upp pa en massage satt du vet ;) tänkte att vi kanske kan ta en runda i parken imorn! hörs om den. puss

2009-06-17 @ 18:21:20
Mini

Sötnos! Håller med Jessica, blått är flott!

Hoppas du får en toppenmidsommarafton.

Pusspuss

2009-06-18 @ 18:11:33
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0