Nationaldagen

Så var man hemma i Sverige igen. Kallt är det, men det är väl som det ska vara. Man vet att man är i Sverige när det är 0 grader i Juni (visserligen kl 2 på natten)

Mamma kom in och väckte mig i morse iklädd nationaldräkt och sjöng nationalsången. Nej, jag skojar inte! Då vaknade man till kan jag tala om. Jag joggade en runda innan frukosten och när jag kom tillbaka hade redan Emilia och Enzo dykt upp. Om ett tag ska vi tända grillen, för då kommer det lite fler släktingar hit sen är vi barnvakter till Enzo i natt.
Och ikväll ska vi självklart se Sverige spöa skiten ur Danmark i fotboll. Ser fram emot det.

Ha en trevlig svensk nationaldag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0