Massage

Hej på er!

En seg Ulrika som bloggar direkt från sängen (brukar jag ju göra när jag tänker efter), det var en helg som tog på krafterna! Tillbaka till skolan idag, efter två veckor långt uppehåll. Det tog förstås emot att gå upp klockan kvart över sex i morse.. I dag repeterade vi lite olika massager, bl a huvud, nacken och hand, samt lympdrainage. Sedan blev det lite sminkning efter det. På avslutningsprovet i sminkning ska vi ha temat: Munich Fashion Week. Kan nog bli kul! Så vi övade på det idag.
Annars händer det inget nytt. Jag har som vanligt massor att göra men ingen motivation.. Kanske är tur att det är dåligt väder så jag måste sitta inne.
 Fick veta att Emeli är i stan så i morgon ska vi ha en date är det tänkt, det ska bli mysigt! Har inte sett henne på evigheter. Vi lärde känna varandra under Au-pair tiden här i München. Sen var hon tillbaka förra våren för att läsa en tyskakurs på universitetet, men det var nog förra sommaren vi sågs sist tror jag...Nåja, ser fram emot det!


Kommentarer
Sanna

gud vad skönt med massage

2009-06-15 @ 15:28:00
URL: http://saniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0