Jag är en katastrof ibland..

Hej på er!

Tillbaka från skolan.

Jag vaknade verkligen till sen i morse när jag väl hade släpat mig upp ur sängen. Höll på att packa ner allt jag skulle ha med mig. Det var inlämning av diverse viktiga saker idag, och så upptäcker jag att min mapp, där jag har alla viktiga papper, är borta. Så jag vänder uppochner på hela lägenheten och får panik för jag har bråttom. Inser efter ett tag att jag nog antagligen har glömt den i skolan, fan också! Tänker att jag är helt körd om den är borta, för då saknas även mitt häfte där jag har fört dagbok hela året och även har underskrifter från kunder jag har behandlat. Så jag skyndar mig till skolan med adrenalinet pumpandes. In i klassrummet, där jag har glömt den, och ser den inte någonstans. Får ännu mer panik och förbannar mig själv för att jag har varit så slarvig. Sen sätter jag mig ner och försöker tänka klart, ser ut genom fönstret, men sen ser jag en liten svart flik...något som liknar min glömda mapp i fönsterkarmen. Någon vänlig själ hade förbarmat sig om den och lagt den i säkert förvar...i en fönsterkarm..Det tog mig en timma att få ner pulsen till normal igen.

Turen var på din sida idag, fröken Kaos!



Kommentarer
Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR: hehe vad kul att du gillade om också! & som du säger - vad vore livet utan skor egentligen? Usch jag vet inte hur jag skulle klara mig :S Vad fin du var för övrigt! Tänkte bara passa på att skriva det också :)

2009-06-16 @ 18:52:42
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
DEN BÄSTA

PS: VECKANS BLOGG BABY!



http://innepersonen.blogg.se/2009/june/veckans-blogg-2.html#comment

2009-06-16 @ 19:07:16
URL: http://innepersonen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0