Hur länge ska man behöva vänta?

I dag är en sådan dag då jag sitter hemma och inte gör något vettigt alls. Fast det är just det jag behöver göra. Mina tankar går ungefär såhär:
Min orchidé tappade sina blommor för ca 8 månader sedan. Mamma har sagt att det växer ut nya efter ett tag. Men hur länge ska man behöva vänta? Just nu ser den bedrövlig ut..ungefär som jag känner mig idag...vissen.



Ni förstår att jag har det roligt idag va? Kan inte någon rädda mig och min orchidé från vårt elände?



Kommentarer
mikaela

haha. Jag har köpt orkideer. de står i samma fönser först tappa bara den ena men inte den andra. nu är båda de.. tycker bra de e fina när de är utslagna.:P



De kanske inte vill växa ut... Olika för alla:P





Annars då, har ni inte fint väder så du kan ut och gå en s väng?

2009-06-01 @ 14:10:14
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
jess

men lille vän. det låter ju inget vidare det där. inte är du vissen. en blommande ros i sina bästa dar skulle jag hellre vilja säga :)jag hade räddat dig utan att blinka om jag inte hade haft det där fantastiskt roliga mötet ikväll.. kan du inte måla ett sånt där fint mästerverk igen då? :*

2009-06-01 @ 15:00:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0