Flätat

Garderobsstädning var för tråkigt så jag slutade ungefär mitt i. Tänkte att det spelar ju ingen roll för imorgon ska jag ju ändå packa och om en vecka ska jag packa upp igen. Då får jag göra resten. Sen var jag på apoteket - på uppdrag av mamma. Kvinnan på apoteket gissade direkt att jag kom från Sverige så fort jag öppnat käften. Har jag verkligen så tydlig accent när jag pratar tyska? Sen köpte jag hallon och en kiwi på Penny. När jag kom hem flätade jag håret så jag ska vara fin i kväll när jag ska träffa tjejerna!







Nej, om man skulle ta och göra något vettigt!


Kommentarer
Mini

Så får du fläta mitt hår när du kommer hem!

Yaay =)

2009-06-04 @ 17:27:24
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0