Det är som det ska

God morgon mina vänner!

Midsommardagen idag och jag ligger kvar i sängen och dricker kaffe. Hade tänkt  jag skulle göra lite manikyr men kom på att jag har lovat att göra köttbullar. Vi brukar nämligen fira midsommar på midsommardagen här nere eftersom vi aldrig är lediga på midsommarafton som i Sverige. Nu är vädret naturligtvis skit idag, mulet och regn - men det är väl som det ska? Hur många svenska midsommarfirande utan regn kan jag minnas? Inte så många. Vi har i alla fall en plan B om det skulle hålla i sig med regn. Då drar vi hem till Tess och äter köttbullar där istället.

Köttbullar ja... Är det nu det är dags för mig att erkänna att jag aldrig har gjort kötttbullar förut? Äh, det kan väl inte vara så svårt eller?








Kommentarer
jessica

men ullis da =) du e ju go. när du erbjöd dig att göra köttbullar lät det som att det var nåt du brukade göra varje påsk, midsommar och jul. äh, det kommer gå glatt ska du se! jag har köpt sill o lax iaf, hitta ingen abba bara. stämningen infinner sig nog ändå skulle jag tro =)

2009-06-20 @ 10:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0