Bakis och så lite söndagsångest på det

Hej på er!

Sov bort halva dagen för det blev lite sent igår...eller tidigt, beroende på hur man ser på saken. Jag var ändå hemma tidigast av alla... Andra halvan av dagen har jag spenderat med Jessica. Bakfulla som tusan har vi ätit och promenerat oss igenom München. En flottig burgare på BK sen en fika och avslutningsvis en glass. Nu är jag hemma igen och har satt mig med böckerna. Har lite att läsa igenom sen får det vara slut för idag.


En fika bland gravida kvinnor, krypande barn och barnvagnar


En promenadi Hofgarten..


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Mini

Mmmmm cappuccino =)

Puss skrutten

2009-06-22 @ 13:13:22
URL: http://einsteina.blogg.se/
Cecilia

Ha! Hur länge var ni ute egentligen?

Jag var riktigt beschwippst när jag kom hem vid typ halv elva. Hickade hela tiden och Michi bara skrattade och skakade pa huvudet.

Ikväll ska vi pa bio.



Kramar

2009-06-22 @ 17:05:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0