Yoga

Hej hopp! Provet ja..jo, det gick väl sådär. Eller helt ärligt har jag ingen aning om hur det egentligen gick, skulle kunna ha alla rätt (högst otroligt) skulle också kunna ha alla fel (mer troligt) men vissa frågor tyckte jag var oroväckande lätta så jag misstänker att jag kanske har missuppfattat ganska mycket. Inget att tänka på nu, gjort är gjort och resultatet får jag efter lovet (om två veckor alltså).
Nu i eftermiddag har jag bara slappat, tyckte jag behövde det. Yogade lite i mitt "vardagsrum", vilket är utrymmet mellan sängen och TV-bänken, ca 1,5 x 2 m stort. Hahaha! Nu försöker jag läsa i en av böckerna jag håller på att läsa, vilket för tillfället bara är två (det kan vara upp till fem böcker samtidigt), Alla var där av Lauren Weisberger.

Over and out


Kommentarer
Anonym

hej du söta yogaprinsessa!

jag tippar pa alla rätt =) nu har du skroten bakom dig iaf. det ser ju helt galet ut det där ovädret utanför ditt fönster. bor vi verkligen i samma stad?! som du vet är det ju middagsdejt imorn pa gast. tess kommer ocksa. skulle vara kul om du ocksa kom. jag hör av mig imorn sa far jag veta dina kvällsplaner. puss

2009-02-17 @ 21:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0