Ulrika hjärta choklad

Var precis i affären för att köpa yoghurt. Har verkligen haft en riktig hälsovecka so far, men jag kunde inte motstå lite choklad idag, det gick inte. Och förresten är inte choklad nyttigt? Det är förbannat gott i alla fall. Och jag har kännt ett rejält sug på sista tiden..
Kan det vara så att man ibland ersätter ett begär, med ett annat, som är lite lättare att tillfredsställa? Har man alltid ett begär efter något? Finns det någon människa som alltid är konstant tillfredställd? Hoppas inte det, för det vore ju tråkigt att aldrig ha något att sträva efter, om man redan hade allt menar jag..hmm..

Jag ber om ursäkt för detta något intelligensbefriade inlägg, men ibland har man bara gröt i hjärnkontoret, eller choklad kanske?



Kommentarer
Mini

Eller chokladgröt kanske? :)

Saknar dig.

PUSS

2009-02-19 @ 06:57:56
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0