Snö så långt ögat når..

Tjingeling bloggen!

Ja, här i München snöar det kraftigt kan jag tala om. Ingen vår i sikte.. Jag avnjuter en kopp kaffe och lite yoghurt i sängen. Känns så lyxigt att få sova ut ordentligt, ingen väckarklocka som tjuter 06.15 så hjärtat hoppar upp i halsgropen. I dag tänkte jag få lite saker gjorda, har ett helt berg med tvätt..
Var en sväng på stan igår för att kika lite, men det är karneval i hela stan så det är så mycket folk. Alla är utklädda och kastar konfetti. Kommer nog vara så hela veckan..

Oh, nu damp det ner en trevlig katalog från H&M Home på mitt hallgolv. Kul att de gör inredning nu. Ska ta mig en titt.

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0