Sköna söndag

God förmiddag!  Kaffe avnjuts i sängen idag (också). Tänkte jag skulle göra den här söndagen till en riktigt härlig en. Har sovit som en stock inatt,och känner mig relativt utvilad och bara en smula huvudvärk är kvar. Hade så gärna velat power walka lite men det är ganska mycket snö på Münchens gator och det är halt. I fredags drog jag dit ordentligt (men får skylla mig själv för jag försökte åka skridskor/surfa med mina högklackade stövlar, och det efter några glas vin) så har ett stort blåmärke på knät, stackars mig! Men jag är sugen på att lägga mig i badkaret och stiga upp som en ny och vackrare människa, lite hemma-SPA kanske?
Melodifestivalen igår ja, mycket bättre bidrag än förra veckan i alla fall. Men fattar verkligen inte poängen med duellerna.

Ciao




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0