Skitväder

Vaknade innan nio i morse, typiskt att vakna så tidigt när man verkligen får sova. Vi har skitväder i München idag. Snöblandat regn..men ska bli fint imorgon igen. Är så glad att jag är ledig imorgon, har kommit på att det ända sättet att slippa söndagsångesten är att vara ledig på måndagar. Tycker det borde innföras tre-dagars-helg! Igår låg jag i sängen nästan hela dagen med huvudvärk, stannade inne på kvällen och kollade på melodifestivalen. Alla låtarn sög, men Caroline af Ugglas är ju störtskön! Vet inte vad jag ska göra idag, vill ju inte direkt gå ut i det här vädret..borde nog fixa lite saker till skolan, men, men.

Ciao!


Kommentarer
Mini

Hej bebis. Ja, melodifestivalen sög. Petra Mede är såååå jobbig!!! Gillade Alcazars låt dock.. Och, ja jag kan väl hålla med om att af Ugglas är rätt skön. Lite lyckopiller-varning på henne, hihi. Saknar dig!

Pusspuss

2009-02-08 @ 15:10:17
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0