Ledig

Tjoho, nu har jag lov en hel vecka. Underbart känns det, måste jag säga! Idag hade vi lyxbehandling i skolan och min Ukrainska vän fick en chokladmask. Hon var nöjd. Jag var mindre nöjd för jag fick en quark-mask av henne, med hemmagjord quark som hade surnat och luktade som gamla sopor, usch. Men tanken var god, haha. I kväll blir det en öl eller två med Jessica. Ich freue mich!


Har idag fått ett kapitel avslutat med hjälp av ett meddelande och det känns skönt! Men jag behöver verkligen en drink....



...eller kanske två..


Kommentarer
Mini

Det där med kapitlet låter intressant gumman. Du får gärna informera mig snarast, tack! Jag jobbar till 22.30 ikväll, men imorgon är jag ledig och förmodligen hemma hela förmiddagen :)

Pusspuss dammtuss

2009-02-20 @ 16:49:34
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0