Ingen motivation

Tillbaka från plugget. Tuff dag. Fick göra ansiktsbehandling för första gången på en kund idag. Det gick bra men jag var ganska nervös. Det är alltid ganska kaotiskt när vi har modellpraxis eftersom vi är med en annan klass och alla springer runt som yra höns. Men kunden var trevlig och det gick bra, hon somnade nästan under massagen och gav mig bra betyg efteråt. Kul!
Efteråt hade vi fotfeflexzonsmassage, det är ganska komlicerat måste jag säga, svårt att hitta alla punkter på och under fötterna och inte alls lätt att komma ihåg ordningen för de olika greppen. Men det ger väl sig.

Nu måste jag verkligen råplugga till provet imorgon, men känner mig så otroligt omotiverad. Är trött och frusen.. vill bara
sova egentligen..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0