Hälsning från ett stormigt München

Här stormar det ordentligt kan jag tala om. Det känns nästan som om huset ska flyga iväg, fy, inget kul alls. Tråkig dag i skolan idag, bara teori, skriva mycket och lyssna. Sen hemsk kalkulation, som vi ska ha prov i om en vecka, föstår inte hur det ska gå till. Siffror är verkligen inte min grej.. Sen jag kom hem har jag tvättat, behövdes verkligen. I morgon får jag nog städa här hemma också, det blir smutsigt och stökigt så otroligt snabbt, förstår inte det.

Nytt tema: Undrar om det bara är jag som är grymt irriterad på allt jävla Alla Hjärtans Dag-Trams! Blir det värre för varje år som går? Spelar ingen roll om man sätter på radion, TV:n eller datorn eller går in i en affär (vilken som helst) Det är hjärtan, rosor och puttenuttiga jävla nallebjörnar så långt ögat och örat når. Längtar till söndag för då är den dagen förbi för det här året och alla singlar kan pusta ut!

Förslag: Bojkott, eller är det tråkigt? Eller också firar man ihop med sina underbara tjejkompisar. Får se vad det blir.

Och ja, jag är lite bitter, men bara lite, och jag har anledning så det är faktiskt helt okej!


Puss



Kommentarer
Mini

Sötnos! Är du sjuk? Inte bra. Hoppas du piggnar till snart.

Alla hjärtans dag är bara bull, faktiskt! Fira med tjejerna tycker jag låter som en toppenidé :)

Puss!

2009-02-11 @ 07:20:45
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0