Celldelning är helt enkelt inte min grej

Hemma igen, provet gick sådär..vi gick igenom frågorna efteråt och jag hade en del fel, men men. Alla kan ju inte vara Einstein som jag brukar säga :-) Nu måste jag förbereda morgondagens behandling, gå igenom massagen osv. Sen måste jag sammanställa en redovisning över vad jag har gjort i Modellpraxis så långt. I kväll blir det nog en öl med Jessica någonstans i staden. Skönt att det är torsdag, ser fram emot helgen, som blir extra lång för mig eftersom jag är ledig på måndag. Halva klassen ska till en firma på studiebesök, andra halvan är ledig, följande måndag ska jag och min halva på studiebesök. Har inga stora planer för helgen men utgång lördag är nog inte helt uteslutet.

Ciao





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0