Segt..

..var det att komma igång idag, trots kaffe. Hade tänkt fixa massa innan skolan men fastnade i cyberrymden istället. Nu måste jag stryka mina vita byxor som jag har i skolan de dagar vi har praktisk undervisning: måndag, onsdag, fredag. Liksom packa ner allt jag behöver idag i min megastora Kosmetikschule Schöner-bag. Underlag för stolen, handdukar, små skålar, bomullspads, kleenex, och mina gräsligt fula vita inneskor som är ungefär en blandning av Birkenstock och Foppa-tofflan. Tur att bara de i skolan ser mig...gah

Skulle behöva få i mig något innan jag ger mig iväg, men det känns lite motigt att äta för tillfället...

Kollade på flygbiljetter hem igår, har lov från den 1:a november, men då är mamma och pappa här :-) Men skulle vilja åka hem den 2:a och komma tillbaka hit den 9:e..
Sen behöver jag boka hemresan över julen också, tänkte mig den 20:e december till den 4:januari... ska snacka med pappa och mamma!

Hej så länge


De är nästan så här fula...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0