Rix FM och chokladpudding

Hemma igen från skolan, huvudet tungt efter flera timmars lärande av dermatologi och anatomi. Vi traglar och traglar men det känns som bara 10 % verkligen fastnar i huvudet och helt ärligt, så spännande är det inte med celldelning...Men det är nödvändigt så det är bara att bita ihop.

Det blev lite senare igår än jag hade tänkt mig hos Tess, vi satt och snackade och glömde av tiden, sånt som kan hända! Ikväll ska jag och Tess till Jessica för mer massageövning och tjejsnack :-)

Nu är även biljett hem över Höstlovet bokad, tack pappa och mamma! Kommer på måndagkvällen den 3:e och åker hem  till München den 9:e igen. Ska bli så skönt att komma hem och träffa alla igen och få se hur mycket Enzo har vuxit.

Sitter och lyssnar på Rix FM på internet, har aldrig tänkt på att man kan göra det innan, är lite efter ibland. Har hittat en sjukt god dietchokladpudding på mitt Penny på gården, tror jag är beroende...



Nu ska jag hoppa in i duschen..förresten ösregnar det idag..trist

Ciao ciao 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0