Promenad

Sovmorgon idag, men bara till klockan nio. Har vart ute och promenerat, lite svalare idag och lite disigt ute, riktigt härlig, frisk luft. Nu skulle jag egentligen städa upp lite här. Får besök ikväll av Johanna. Hon är på besök i München denna veckan.

Ska snart till skolan, fick ett sms igår av tjejen som jag alltid är i par med på lektionerna. Hon hade fått problem med ryggen och är tydligen sjukskriven några dagar. Så nu har jag ingen partner, vilket är mindre bra eftersom vi ska gå igenom resten av ansiktsmassagen denna veckan...Scheisse




Kommentarer
mini

Attsingen du gullunge.. Du får väl öva på Frau Whats-her-name istället :) Önskar du hade kunnat öva på mig.. det hade vart skönt. mmmmm.

Saknar dig!

Pusspuss

2008-10-22 @ 13:08:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0