Hemma igen

Har precis kommit hem och slängt i mig lite mat. Skolan idag var mycket angenäm kan man säga. Vi hade ju vikarie och hon var tvungen att gå tidigare så vi slutade redan kl 17 normalt går vi till 18.30. Vi fortsatte med ansiktsmassage och jag fick börja vara kund. Det var bara det att vi hann aldrig byta så jag fick vara kund hela lektionen = 3 timmar massage, fantastiskt!


Nu ska jag bara sminka till mig och dra hem till Tess för lite tjejsnack och massageövning, Jessica kommer också. Vad underbart det är med goda vänner! 

Det är kärlek det!



Kommentarer
Spiken

Åh, jag hade verkligen behövt massage idag! Ligger i soffan och har ont i benen efter dagen. Synd om mig, buuäähhh! Hoppas du mår en gnutta bättre idag iaf, och att du får en trevlig kväll!

Älskar dig!

Puss

2008-10-15 @ 22:08:54
URL: http://einsteina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0