Hemlängtan

Känns som om luften har gått ur mig lite.. och nu längtar jag faktiskt hem till min familj. Sista tiden har bara varit upp och ner, uppochner igen, bergochdalbana och drama, drama, drama. Nånstans tar det liksom stopp. Skönt att det snart är höstlov säger jag. Redan nästa vecka har jag mamma och pappas besök att se fram emot, och en glad nyhet är jag är ledig nästa fredag 31/10 så jag kan spendera alla dagarna med päronen :-)

Ikväll ska jag hem till Camilla på middag, hoppas jag hinner träffa hennes söta, lilla dotter innan det är läggdags för henne bara.

Hej så länge!



Men helt ärligt, vad vore livet utan lite drama då och då? Jäkligt tråkigt gissar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0