Härlig lördag

God morgon säger jag till bloggen fast klockan är kvart i ett. Sov läääääänge  i morse, tor jag behövde ta igen lite missad sömn. Så nu känner jag mig utvilad och pigg, så pigg att jag tänkte ta itu med att städa min lägenhet som numera ser ut som en soptipp storlek mindre. Vi får väl se hur det går, kan avslöja att jag fortfarande har morgonrock och håret på ända.
Vid kl 18 kommer Jessica hit sen ska vi dra hem till Tess för lite middag och för-fest. Sen ska vi dra till en club som heter 089. Dansa hela natten! Måste gå igenom garderoben för att se vad som skulle kunna passa. Något festligt blir det absolut!  Tänker mig lite bondbrud á Britt Ekland, vi får väl se hur det går..



Bis später!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0