God morgon

I dag är min enda sovmorgon på hela veckan, gissa vem som ringer klockan 8 och väcker mig? Allra käraste syster Emilia och sötaste systersonen i världen, Enzo. Hade det inte varit för att Enzo sjöng Lilla Snigel för mig hade jag kanske blivit lite putt. Men det var mest bara sött! Underbart att ha fina systrar som man alltid kan prata med när allt känns lite jobbigt, tack! Ligger fortfarande kvar i sängen, är otroligt kaffesugen och för ovanlighetens skull lite sugen på frukost. Ska se om jag kan göra något åt det. Idag börjar jag kl. 13.45 och har praktisk undervisning. Vi ska ha vikarie idag för vår lärarinna Frau Svorc ska på begravning. Vi ska i alla fall fortsätta med ansiktsmassage.

Kaffe var det ja...

¨¨



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0